.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست روحانی از روحانی ؛
به محروم ترین شهر مازندران توجه شود
امام جمعه بابل گفت: به خاطر رانت‌خواری برخی مسئولان، بابل از امکانات ضعیفی برخوردار شده است که امیدواریم در دولت روحانی توجه ویژه‌ای به شهرستان بابل شود.
به محروم ترین شهر مازندران توجه شود

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی مازندران اظهار داشت: حقیقتا از نتیجه‌ای که در 24 خرداد حاصل شد بسیار خرسندم و خدا را به خاطر این عنایت و توجه ویژه شکرگذارم.

 وی افزود: وفاق و آرامشی که بعد از انتخابات در کشور حاکم شد بسیار امیدوارکننده و در اجرای امور اثرگذار است.

روحانی بیان داشت: با توجه به شعار اعتدال در دولت تدبیر و امید همه آحاد و اقشار مختلف مردم منتظر هستند تا از روزی که رئیس جمهور منتخب امور را به دست می‌گیرد کابینه وی به چه نحوی  اداره خواهد شد و همه ما موظف هستیم برای بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی با رئیس جمهور منتخب همکاری کنیم.

امام جمعه بابل تصریح کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم منافع کلی استان و همچنین شهرستان را بر حسب شرایطی که با آن روبروست و عقب‌ماندگی و محرومیت‌هایی که شهرستان بابل با آن مواجه است مدنظر قرار دهد.

 روحانی بیان داشت: در بابل آب شرب ساده نداریم، چند سال است که وعده داده می‌شود اما این وعده‌ها عمل نمی‌شود.

 وی مسئله راه‌های مواصلاتی را یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان بابل برشمرد و تصریح کرد: تعریض بسیاری از راه‌های مواصلاتی که به مردم وعده داده شد تحقق پیدا نکرد و گستره شهرستان در راه‌های اصلی و فرعی با تنگنا و مشکل مواجه هستند.

امام جمعه بابل عدم تکمیل شبکه گاز را یکی دیگر از مشکلات بابل عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان بابل محروم‌ترین شهرهای مازندران از نظر برخورداری از نعمت گاز است و بسیاری از روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردار نیستند.

 امام جمعه بابل اذعان داشت: در دولت‌های گذشته فراز و نشیب و چاق و لاغری‌های زیادی صورت گرفته و به خاطر رانت‌خواری برخی مسئولان، بابل از امکانات ضعیفی برخوردار شده است که امیدواریم در دولت روحانی توجه ویژه‌ای به شهرستان بابل شود.

 عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات، آموزش ترویج وزارت جهاد کشاورزی نیز با تبریک تولد امام حسن مجتبی (ع) و حماسه 24 خرداد اظهار داشت: تقارن حضور دکتر روحانی در ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و امیدواریم این تقارن مایه خیر و برکت برای مردم باشد.

ربیع فلاح افزود: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل در خلق حماسه سیاسی بوده و همه دشمنان که مترصد کمرنگ کردن حماسه سیاسی بودند به ناگاه با حضور پرشور مردم متعجب شدند.

وی بیان داشت: با توجه به مسئله تحریم، مشکلات و کمبودها و بحث‌های اقتصادی که در جامعه وجود داشت با وجود تلاش دشمنان انتظار می‌رفت مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند اما زمانی که بحث اعتلای نظام اسلامی و درخواست مقام رهبری برای خلق حماسه سیاسی مطرح شد و جریان اعتدال‌خواهی ترویج پیدا کرد مردم حماسه‌ای خلق کردند که دنیا را مبهوت کردند.

وی با اشاره به مشارکت 92 درصدی مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: حضور پرشور مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد در نوع خود بی‌نظیر بوده که این حضور حداکثری نسبت به سال‌های قبل وفاداری مردم به نظام و انقلاب، اعتماد به حوزه و اخلاق دینی و پیام‌رسان آشتی و مودت مسئولان برای رفع مشکلات موجود در جامعه است.

فلاح از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در کابینه دکتر روحانی خبر داد و افزود: در کارگروه‌های تخصصی، نیازهای اول 100 روز آینده مردم بررسی و نسبت به رفع این نیازها راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

وی به مشکلات موجود در استان مازندران اشاره و تصریح کرد: نیاز است پس از خلق حماسه سیاسی به حماسه اقتصادی توجه جدی شده تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

فلاح تصریح کرد: در این راستا باید کارگروه‌های تخصصی، کاردان و لایق در مازندران شکل گیرد و در ادامه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نیز محقق شود و بر این اساس حضور امام جمعه بابل با توجه به دغدغه خاطری که نسبت به زندگی و معیشت مردم دارند برای تصمیم‌گیری‌های کلان استان مازندران و بابل ضروری است.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه مازندران بالاترین مشارکت مردمی را داشته است تلاش می‌کنیم تا این حضور به بهترین شکل به دکتر روحانی منتقل شود و سهم مطالبات به حق مردم مازندران را به سوی تعالی و بالندگی پیش ببرد

فلاح بیان داشت: یکی از محورهای مهم پیگیری ما برای حل مشکلات استان زیرساخت‌های کشاورزی، زراعت و باغداری است که بسیاری از کارها در این زمینه راکد مانده است و نیاز است ظهور و بروز پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1392
آقای روحانی یعنی شما از گلوگاه محروم ترین؟ یعنی از بهشهر، نور محمود آباد و .... محرومترین؟ واقعا که متاسفم . شما حاضرید همه شهرهای استان بخاطر شما عقب بمانند و مردم در محرومیت بمانند ولی شهر شما پیشرفت کنید. کمی انصاف داشته باشید از همون تریبون محرومیت سایر شهر و استان رو به گوش دکتر روحانی برساندید. (با تشکر از رسانه محبوب شمال نیوز)
نا شناس 3 مرداد 1392
محروم ترین شهر مازندران ????
پس جویبار که روزانه چندین ساعت آب شرب با املاح برا خوردن نداره چه باید بکنه ؟
حسین 3 مرداد 1392
یکی جلوی اینارو بگیره!!!
محروم هستی!!! بهشهر چی !! نکا!!! ساری که یه خیابون نداره!!! قائمشهر چالوس !1!!! اینا کویت هستن
نا شناس 3 مرداد 1392
بی خیال من نمیدونم چرا این بابلیها همش طلبکارند .بدبختی مال مرکز نشینهاست که تمام بابلیها ادارات ما را از ما گرفتند و جای برای ما نگذاشتند .حتی یه بنزین هم تو شهر ما نمیزنند .حالا طلبکار هم هستند.
بهشهری 3 مرداد 1392
بابل محرومه ؟؟
روزه وره بییته
صانعی 3 مرداد 1392
در ایام انتخابات تا جاااان داشتن کوبیدن روحانی رو بخاطر آقای جلیلی ، حالا تقاضا دارن بابل رو شهر مدینه بکنه
نا شناس 3 مرداد 1392
خدا کند امام جمعه محترم و نمایندگان عزیز یک کاری برای شهر حلبی اباد بابل بکنند
جمشیدی فر 3 مرداد 1392
چی بابل محروم ترین شهر مازندرانه !
اگه بابل محرومه پس . . . . . . . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م 3 مرداد 1392
با توجه به اهمیت بابل ،توجه کافی به آن نشده است .
نا شناس 3 مرداد 1392
چرا نظرنو درج نکردین. من فقط گفته بودن همه شهرهای مازندران محرومن. ایشان که نباید به فکر شهر خودشون باشند فقط. همین. اشکالی نداره. رسانه آزاد!!!!!!
نا شناس 3 مرداد 1392
عقب ماندگی بابل چه ربطی به دولت دارد بی .... شهر است انقدر فرهنگ بالایی دارند که یک غریبه با ماشین پلاک خارج از استان جرات عبور از شهر بابل را ندارد اگر کتک نخورد هنر کرده
نا شناس 3 مرداد 1392
از امام جمعه دلسوز ... سرزمین مقدس بابل دعوت می کنیم یک سری به شهرهایی مثل نور، جویبار، سوادکوه و نکا، بهشهر، محمودآباد و چالوس و تنکابن بزنه ، بعد از امکانات صحبت کنه. حاج آقا التماس دعا.
نا شناس 3 مرداد 1392
این بابل خود ... اول مظلوم نمایی می کنه گردن کج می کنه. بعد شاخ می شه !
adel 4 مرداد 1392
ما که نفهمیدیم تا بحال شما می گفتید بابل بزرگ ، پیشرفته ترین شهر مازندران است و باید مرکز استان باشد و حالا هم می گویید محروم ترین شهر مازندران است./.آقای ربیع فلاح تا بحال می گفتند احکام رییس ستاد و اینها باطل است وسهم خواهی نداریم ولی الان خود یک سهم خواه بزرگ شده و موج سواری می کند که کی باشد وکی نباشد و استاندار و...و جنگل و دام و..
سیس 3 مرداد 1392
از بابلی میترسی که کامنت منو نزدی
مازني 4 مرداد 1392
خدا .... همه چيه رو واسه خودشون مي خوان!!
نا شناس 4 مرداد 1392
خدا کمر دروغگو رو بزنه
نا شناس 3 مرداد 1392
بابل مانند همه جای مازندران محروم است... تا وقتی که مسئولین حقیقی قدرت /برسرکرسی بلندتر برعلیه یکدیگر دسته بندی میکنند و من و شما هیزم به تنورشان میندازیم ... بس کنید این دعوای بابل ساری بهشر امل...صاحبان حقیقی قدرت لطفا سری به سمنان کرمان یزد بزنید تا مملکت داری را تماشا کنید
نا شناس 3 مرداد 1392
....آخه اگه بابل محرومه نکا و محمود آباد و ساری و قائمشهر و ......کلا تعطیلا که....یکم فکر کنید بعد حرف بزنید
سعید سایرن 3 مرداد 1392
بابا شما ها چی میخواین از جون بابلی ها؟؟؟خوب شمام به مسئولینتون فشار بیارید برای شهرتون کار کنند!!اینجوری کل استان آباد میشه و باعث افتخارمون میشه!چون خودتون وضعتون خرابه بابل هم باید خراب باشه؟؟؟بجای اینکه بابل رو بکشید پایین تا عین خودتون بشه سعی کتید خودتو بکشید بالا تا برسید به بابل .تا استانی آباد داشته باشیم!باور کنید با حسادت به هیچ جایی نمیرسیم!!!مردم استان های دیگه میخندن بهمون!!بابلی ارث بابای شماها رو که نخورده.آیت الله روحانی مفقید برای این شهر زحمت کشیدن تا به اینجا رسیده..مرحوم نوشیروانی برای بابل زحمت کشیده...صندوق قرص الجنسنه ی بابل که سرمایه ی این شهره برای بابل زحمت کشیده اینو بدونید که هر شهرستانی بر حسب سرانه ی جمعیتیش بودجه بهش تعلق میگیره..بابل 1ششم جمعیت استان رو داراست.خوب طبیعیه که یک ششم بودجه استان هم به بابل برسه.اینکه حسادت نداره.عین قانونه که باید اجرا بشه و متاسفانه نیمشه..محرومیت یعنی این!!! آقای شمال نیوز لطفا منتشر کن
نا شناس 4 مرداد 1392
عزیزان هر کی باید برای شهر خودش تلاش کنه. آقای روحانی امام جمعخ بابل هستن نباید که برا شهرهای دیگه جوش بزنه. شهرهای دیگه هم امام جمعه دارند. ضمنا همه معترفن که بابل جز شهرهای مهم استان با نردنی با فرهنگ و مهمون نوازه تا حالا نشنیدیم به مافری در بابل بی احترامی بشه که دوستمون می گه به ماشینهای پلاک غریبه توهین میشه. همین حرفها و نظرات باعث تحریک حس ناسیونالیستی بابلیها می شه و تلاش میکنن استانو واسه خودشون بخوان.
سلیمانی 4 مرداد 1392
بعنوان دانشجوی دکتری که از ابتدای تحصیلم در خارج از استان مشغول به تحصیل هستم به شنیدن این گونه هجمه ها علیه شهر خودم بابل عادت کرده ام متاسفانه برخی دوستان هم استانی با کوته فکری و با بی انصافی به کوچکترین مسائل پیرامون شهر بابل واکنش نشان میدهند . نمونه اش همین مطلب بالاست که به نقل از امام جمعه شهرمان است و خواندن نظرات بالا در ذهنم این سوال را ایجاد میکند که چرا دیگر دوستان از سایر شهرها تا این حد به صحبتهای اقای روحانی حساسیت و واکنش نشان میدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر مسئولی به بیان کمبودهای شهر خود بپردازد مردم یا مسول شهر دیگر باید به وی حمله کنند که چرا مشکل شهر خود را بیان میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باور کنید اینگونه برخوردها که در نظرات دوستان بیان شده واقعا خنده دار است. برادر من همین مسائل است که مارا عقب انداخته و نمیدانم تا به کی ادامه خواهد داشت؟؟؟؟؟؟ جهت اطلاع دوستان که نظرات مغرضانه بیان کردند عرض کنم که همین میزان پیشرفتی هم که در بابل شاهد هستیم همه و همه از صدقه سری بزرگان و خیران و دانشمندانی است که عمر و جان خود را وقف مردم این شهر کردند و لاغیر. هربار که مطلبی از یک مسئول بابلی در سایت شما درج میشود شاهدیم که بی خود و بی جهت عده ای جبهه میگیرند .امیدوارم برخی دوستان کمی دیدشان را نسبت به مسائل بازتر کنند . امیدوارم نظرم را درج نمائید.
ali 4 مرداد 1392
راست میگه بنده خدا !
بابل و بهشــهر به ترتیب محروم ترین شهر مازندرانند
karimstep 4 مرداد 1392
از بهشهر محروم تر تو مازندران که هیچ تو کشور دیدین ؟؟/
کاش ما هم مثله بابل محروم باشیم
نا شناس 4 مرداد 1392
یک شعر معوفی میگه
اگر بدی بابلی مر بی ره بکوشه دوش مر سر هاده توبابل
نا شناس 4 مرداد 1392
دوستان کارهایی که تو شهر خودشون با غریبه ها انجام میدن به بابلی ها نسبت ندن. طبق آمار نیروی انتظامی استان تاکنون موردی از درگیری غیر استانی در بابل لااقل در یکسال اخیر گزارش نشده است. ولی در قائمشهر و ساری چرا.
کافر همه را به کشیش خود نپندارد!
ممنون
نا شناس 4 مرداد 1392
بالاخره پالايشگاه باباجان بابل رو بردند به بهشهر شرفا شمال نيوز از اين حق و ناحقي خبر نداره ؟ آقاي رمداني چون بهشهريه بابليها رو ميكوبه تا پيش سارويها محبوب شه مثل اين مثل انگليسيها عمل ميكنه " تفرقه بيانداز و حكومت كن ." سارويهاي عزيز خواهشا بيشتر روي اين قضيه فكر كنيد.
علی 4 مرداد 1392
بابل شهری آباد به قدمت تاریخ سرزمین ایران میباشدکه حتی امام حسن مجتبی(ع)دربازدیدی ازشهربابل(بارفروش)داشتندازآبادبودن شهربارفروش به نیکی یاد میکنند,پس آبادی فعلی بابل متعلق به قرنها قبل برمیگرددکه متاسفانه طی سالهای گذشته به قهقرا رفته است,مثلاشبهادربابل بسیارتاریک میباشدیاآب برای خوردن ندارند,یادردورترین روستاهای ساری وقایمشهرنعمت گازشهری برخوردارندولی روستاهای نزدیک به شهربابل دارای نعمت گازشهری نیستند.
ravanbakhsh 4 مرداد 1392
.... آیا امام محترم جمعه با اطلاع از وضعیت تمام شهر های استان این حرف را می گویند یا اینکه با دانستن وضعیت شهر های دیگر چنین ادعایی می نمایند؟
جمشیدی فر 4 مرداد 1392
برار ، بابل محرومه چیه !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه بابل محرومه پس محمودآباد ،نور،چمستان،فریدونکنار و ................... دهاتی بیش نینه.
حسابی مسه اینکه این عمو ره روزه بیته . احتمالاً بی سحر روزه بیته !!!!!!!!
جمشیدی فر 4 مرداد 1392
آه مه عمل هکرده جا . بمردمه از خنده . یارو گنه بابل محرومه .
برارون دس قربون بین پول جمع هکنیم بابل بسازیم.
نا شناس 5 مرداد 1392
بابل محروميت بخره سوادكوه ره !
نا شناس 5 مرداد 1392
اگر در مظلوميت مرحوم دكتر شهيد بهشتي با يد گريه كرد در مازندران به مظلوميت بابل بايد گريه كرد شهرستاني با مردماني سخت كوش و ولايتمدار كه يك ششم جمعيت استان را دارد و بيشترين شهيد را داده در بين شهرستانهاي استان و مركز ثقل تجاري از قبل از انقلاب و مركز ثقل مبارزات عليه نظام طاغوت با هدايت مرحوم حضرت آيت ا...روحاني وغيره در مظلوميت آن همين بس كه فاقد آب آشاميدني و كمربندي است در حاليكه شهرهاي كوچك وخلق اساعه كمربندي دارندبا اعتبارات استاني و ملي و...سهم بابل بر اساس شاخصهاي سازمان مديريت از تسهيلات و اعتبارات عمراني 2/14درصد است اگر آمار درصد اعتبارات اختصاصي و جذب را اعلام كنند از سوي مرجعي بيطرف مظلوميت بابل بيشتر معلوم ميشود .آن موقعي كه مامطير ،بار فروش ده،بارفروش وبابل شهربود با اولين شعبه بانك ملي در شمال وبا كد 011بالاتر از تهران 021ومركز ثقل تجاري بعضي از شهر كه اسم بردند در نقشه جغرافيايي استان نبودند بابل وساري دوشهر بزرگ استان كه يك سوم جمعيت استان را دارند با بهانه هاي مختلف مشغول كردند و اعتبارات در ....بهرحال پيشرفت همگون و متعادل همه نقاط استان آرزوي ماست و از فرزند خلف حضرت آيت ا...روحاني متشكر كه مظلوميت بابل را بيان ميكند .
نا شناس 5 مرداد 1392
*****
از این دعواهای بابلی و ساروی و قائمشهری و بهشهری چه سودی می برید که اینگونه برای نگه داشتن آتش تفرقه کمر همت بسته اید
*****
مرد باش و نظرم را سانسور نکن
حامد 5 مرداد 1392
امان از دست انعطاف خطرناک و مظلومیت نمایی بابلی ها،
اونجا که گدایی به نفعشونه دست تکدی بلند میکنن و اونجا که باید فیگور مدرنیته بگیرن دم از کلاس بالای شهرشون میزنن که شاید مرکزیت رو تصاحب کنن. دولت نهم که میخواست اجابت کنه بشکرانه ی پروردگار نشد.
نا شناس 5 مرداد 1392
محرومیت فقط فقر نیست. محرومیت بی مهری یا کم لطفی توجه دولت و مسئولین به شهر بابل نسبت به شهرهای دیگر است!!! اگر شهرهای دیگر هم دارای افراد خیر و دلسوز مثل بزرگ مرد بابل مرحوم نوشیروانی و موسسات بزرگ و خیر مانند صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) بابل را داشته باشند، خیلی از مشکلات آنها حل می شود. عزیزان هم استانی ما بابلی ها اصلا به شما حسادت نداریم ، منظور مسئولین بابلی این است که رشد و تخصیص منابع دولتی در استان باید به تناسب واگذار شود.
نا شناس 4 مرداد 1392
استان مازندران کلا استان محرومی هست
نا شناس 6 مرداد 1392
روستای میانگله در سه کیلومتری شهرستان نکا واقع است و هنوز کوچه های آن گلی -شنی است که زمستان ها نمی شود رفت و آمد نمود ایا این محرومیت نیست . کدام روستای بابل چنین موقعیتی دارد ؟ حالا آقای روحانی بفرمایید کدام یک از این دوشهر محرومترند .
سمانه 6 مرداد 1392
ما که رفتییییییییییم بابل رو دیدیم اره جون خودش خیلی محرومه
نا شناس 6 مرداد 1392
واقعا يك فرد روحاني و امام جمعه در ماه رمضان و روزه دار ،ميتواند به اين راحتي موضوع غير واقعي (از كلمه دروغ استفاده نمي كنم)رو در رسانه عمومي مطرح كند.واقعا سياست جاي ديانت...
جمشیدی فر 6 مرداد 1392
شما که میگین : (محرومیت فقط فقر نیست. محرومیت بی مهری یا کم لطفی توجه دولت و مسئولین به شهر بابل نسبت به شهرهای دیگر است!!!)
همین مسئولین که اکثراً بابلی هستن. طبیعیه که تمام بودجه ها بیاد سمت بابل و همین طور هم هست.
شما هم یه شهر نام ببر که ازنظر رسیدگی مسئولین و اقتصادی بهتر از بابل باشه.
گشتم نبود نگرد نیست.
نا شناس 5 مرداد 1392
واقعا که یه سر تشریف ببرن شهر های دیگه مازندران رو ببینن ایشون اونوقت می فهمن محروم یعنی چی . صحبت بابلی ساروی اینا نیست . صحبت اینه که یه عده دارن مظلوم نمایی میکنن و دروغ تحویل مردم می دن.
حامد یوسفی 6 مرداد 1392
هر چی بابل داره حقشه. باید بیشترم داشته باشه. به امید روزی که مسئولین واقعیت رو درک کنن و مرکز استان رو به بابل تغییر بدن تا مازندران از محرومیت در بیاد
موسوی 8 مرداد 1392
بعضی دوستان وقتی به چیزی حساسیت پیدا کردند، تا اسمش می آید قبل از اینکه ببینند چی است، شروع به جیغ و داد می کنند.
آقای روحانی در این مطلبی که نقل شده و ما هم بارها از او شنیدیم، اول بحث از محرومیت مازندران می کند و بعد هم به خاطر مسوولیتی که دارد، از محرومیت بابل (به صورت اختصاصی ) بحث می کند. این کار اشتباه است؟ انتظار دارید مثلا در نمازجمعه بابل، محرومیت های فلاورجان اصفهان را بگوید؟
شاید بعضی از دوستان تا به حال به مشهد نرفته اند. در مسیر مشهد از آمل تا مشهد تنها شهرهایی که کمربندی ندارند، بابل و گلوگاه هستند. طبیعی است که وسعت و جمعیت گلوگاه و ترافیک ایجاد شده گلوگاه کمتر از بابل است. می دانید هر روز چقدر باید در این ترافیک عبوری (که از قطر شهر بابل می گذرد) معطل باشیم؟
مسأله دیگر که ایشان گفته، بحث آب است. در مهدی آباد بابل (که از مرفه ترین جاهای بابل است) در منزل یکی از اقوام من، در یک هفته گذشته، یک قطره آب نداشته اند و با دبه از روستاهای اطراف و چاه، آب می آورند. بقیه جاها هم بهتر نیست.
عمده آبادانی هم که در بابل می بینید از خیران است که شاید بدانید در کشور منحصر به فرد است. می دانید از قدیم حدود 80درصد مساحت بابل وقف است؟ خیران از قدیم در این منطقه، فراوان بوده اند. از مرحوم نوشیروانی و معتمدی و مقیمی و ... که بگذریم، شاید شنیده باشید که کار ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی مازندران با هزینه چندین میلیاردی توسط یکی از خیرین بابلی، حدود دوماه قبل، کلنگ خورده است. صندوق قرض الحسنه ولی عصر بابل که سرمایه اش توسط خود بابلی ها تأمین می شود، در کارهای عمرانی شهر فعال است. یعنی همین حداقل ها هم توسط خود بابلی ها ایجاد شده، نه دولت.
خلاصه عرض کنم اگر 2 ماه تشریف بیاورید و در بابل مهمان ما باشید، چنان محرومیت هایی می بینید که ترجیح می دهید در روستای خودتان زندگی کنید، زیرا احتمالا امکاناتش بیشتر است.
بجای این حساسیت های الکی، به فکر آبادانی استان ( و در مرحله بعد، شهر خودمان) باشیم.
نا شناس 7 مرداد 1392
به عنوان يه بابلي از شمال نيوز ميخوام كه يه ليست از مسئولان استاني به تفكيك شهرها ارائه بده تا مشخص بشه اينكه ميگن همه مسئوليتها دست مديران بابليه مشخص بشه . در دو دوره اي كه مديريت استاني و اكثر ادارات كل دست بابليها بوده استان داراي جهش هاي توسعه اي بود . اونوقت يه سري اومدن بابل هراسي رو مطرح كردند و حتي توي ساري مرگ بر بابلي گفتند و... و به جاهليت قوم پرستي و آپارتايد افتادند و دودش به چشم مازندران رفت و نتيجه اين شد كه مديران خوش فكر استاني به تهران و ساير استانها رفتند . ببينيد پس از آنكه مازندران از عرصه اين نيروها خالي شد ، چقدر مدير ملي ظهور كرد . از تعداد اندك همشهريها كه شعار مركز شدن بابل رو ميدن ميخوام كه اين موضوع رو طرح نكنيد . الآن مردم ساري توي مشكلات مركز شدنشون موندن . مركز استان شدن براي بابل سودي نداره و از اون طرف من مطمئنم كه شعارهاي ضد بابليها رو سارويها نميدن بلكه كسانيكه دنبال منافع دقيقا مادي و قومي هستند و انسانيت رو فراموش كردند ميدن.
نا شناس 9 مرداد 1392
اگه بابل محرومه پس ساری یکی از شهرستانهای ایلت بدخشان در افغانستانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.